2014/02/25

Revenirea la formularul vechi de comentarii pe Blogger

Am scris de curand un articol despre cum se schimba caseta de comentarii de pe un blog si am prezentat si cateva generatoare de comment box. Daca utilizati platforma Blogger, ati schimbat formularul de comentarii al blogului insa v-ati razgandit mai apoi si doriti sa treceti inapoi la formularul initial (exact asta am facut si eu) in acest articol va voi arata cum sa o faceti.
comment iconAm ales sa revin la cel initial fiindca cel pe care l-am avut pana acum am constatat ca nu functiona mereu. Uneori primeam notificarile pe email, alteori nu.
Pentru a-l adauga din nou pe cel vechi stergeti prima data formularul adaugat din sectiunea Aspect  a tabloului de bord Blogger. 
Dupa ce l-ati sters intrati la Setari- Postari si comentarii unde va trebui sa faceti cateva schimbari.


moderarea comentariilor


Modificati locatia comentariilor. Pana acum acesta era setat pe ascuns. Schimbati pe incorporat pentru ca acesta sa apara in subsolul postarilor.
La Cine poate face comentarii recomand sa setati pe Oricine pentru a permite si anonimilor sa adauge comentarii.
La moderarea comentariilor setati pe intotdeauna pentru a primi notificari pe email de fiecare data cand se adauga un comentariu.
Verificarea pe baza de cuvinte nu o mai consider necesara. O puteti seta pe Nu.
Iar la Mesaj formular de contact puteti adauga un mesaj predefinit care sa apara deasupra casetei de comentarii.
Dupa ce ati personalizat formularul dupa bunul plac in coltul de sus din dreapta dati Salvare.
Verificati daca va apare formularul in subsolul postarilor. Daca nu trebuie sa il setati pentru fiecare postare in parte. Asa a trebuit sa fac si eu.
Intrati la postari, si luati fiecare postare la rand. Editati postarea iar in partea dreapta la optiuni bifati Permiteti comentariile cititorilor care pana acum erau setate pe Nu permiteti.
comentarii blogger
Salvati postarea iar acum va trebui sa apara formularul sub postare.
Repetati acest pas pentru fiecare postare in parte!

Si acest formular de comentarii poate fi personalizat insa!
Personalizarea casetei de comentarii Blogger.
Pentru a modifica textul care apare deasupra formularului "Trimiteti un comentariu" cu orice text doriti voi, (eu am ales "Spune-ti parerea:")
va trebuii sa intrati la Sablon->Editati HTML, dati click in cod oriunde dupa care apasati tastele CTRL+F. In coltul de sus din dreapta va aparea o mica bara de cautare.
Introduceti urmatorul cod in acea bara:
 
<h4 id='comment-post-message'><data:postCommentMsg/></h4>
In acest cod modificati <data:postCommentMsg/> cu un text  care vreti voi sa apara deasupra casetei de comentarii dup care dati salvare.

personalizarea casetei de comentarii Blogger

Niciun comentariu:

Spune-ti parerea:

invata-online.blogspot.com Web analytics