2014/03/06

Microsoft Office si OpenOffice Descarcare si diferente

Microsoft Office este un pachet de programe de birou oferit de cei de la Microsoft. Printre programele pe care le contine cele mai  cunoscute sunt Microsoft Power Point, Microsoft Word si Microsoft Excel.
diferente si descarcare
Microsoft Power Point este un program cu ajutorul caruia se pot crea usor prezentari cu  text, imagini, sunete si diverse efecte.


Microsoft Word este unul din cele mai utilizate si mai complexe editoare de text cu diferite functii.
Microsoft Excel este un creator de tabele si calcul tabelar.

Pachetul MS Office mai contine un editor vizual de pagini de internet (Microsot Front Page), program de editat fotografii (Microsoft Photo Editor), un program pentru trimitere de email-uri(Microsoft Outlook) si altele mai putin importante.


Nu este insa nimic surprinzator ca aceste programe nu sunt gratuite. Cam tot ce este oferit de cei de la Microsof este contra cost. Mi-am cumparat un telefon in trecut care avea Microsoft Windows ca sistem de operare  (un HTC HD7) si chiar m-am bucurat cand am scapat de el si am reusit sa il vand dupa cateva saptamani si am trecut pe un device cu O.S. Android. Toate aplicatiile pentru telefonul cu Windows trebuiau cumparate!  Cu siguranta nu mi-as mai cumpara un telefon cu Windows.


Revenind insa la Microsot Office, pentru cei care au nevoie de aceste programe insa nu vor sau nu isi permit sa le cumpere am sa prezint doua alternative. Nu suntem multi care ne permitem sa platim sute de lei pentru  o licenta Windows apoi licente pentru toate programele necesare care nu sunt gratuite.
In functie de pachetul ales Microsoft Office-ul ar costa intre 300-2.000 de lei.
Puteti descarca insa office 2010 gratuit de la http://www.go4it.ro/download/office iar pentru a-l activa cand vi se cere Product Key, Serial Key sau cod de activare copiati si lipiti unul din urmatoarele coduri:



P8TFP-JGFMM-XPV3X-3FQM2-8K4RP

VYBBJ-TRJPB-QFQRF-QFT4D-H3GVB
828CH-G4FPY-HMH 4R-32GCK-6D9BH
3W3MQ-H7M6X-3WY P7-TPCH6-8G8T2
VQCRC-J4GTW-T8XQW-RX6QG-4HVG4 
V44DD-TMTDC-GPJWJ-WXKGK-7JW9T 
VTM6G-YPQ9Q-BVYJQ-37RYH-R4X38
3W3MQ-H7M6X-3WYP7-TPCH6-8G8T2


In cazul in care nu merge unul incercati altul pana reusiti.

Pentru cei care doresc totusi sa cumpere suita de programe MS. OFFICE o pot face pe microsoftstore sau http://office.microsoft.com.


O alta alternativa pentru Microsoft Office ar fi pachetul de programe OpenOffice. Este un pachet de programe identic cu MS Office insa e creat de o alta firma care il ofera spre descarcare gratuit. Diferentele dintre cele doua sunt mici, interfata este asemenatoare asadar cine a mai utilizat pachetul de la Microsoft cu siguranta va invata foarte repede sa ii foloseasca functiile si acestuia. Mai exista si alte programe gratuite ca  alternativa pentru Microsoft Office cu ar fi Google Docs, LibreOffice insa OpenOffice-ul este cel pe care l-am incercat si am fost multumit.
La fel si acesta are un editor de text numit Writer, un program pentru calcul tabelar numit SpreadSheet, un program pentru creare de prezentari grafice numit Presentation si alte programe.


Exista intr-adevar cateva beneficii pentru cei care cumpara pachetul celor de la Microsoft fiindca programele acestuia contin mai multe functii avansate si ofera un serviciu de suport tehnic clientilor.

Pentru cei care doresc sa incerce Open Office-ul il pot descarca de la http://download.chip.eu/ro/OpenOffice.

Niciun comentariu:

Spune-ti parerea:

invata-online.blogspot.com Web analytics