2014/02/17

Emoticoane Emoji pe PC

Emoticoane Emoji de pe calculator!
Emoji pe calculator
Emoticoanele sunt folosite in conversatii pe diferite site-uri de socializare, in sms-uri, comentarii pe blogguri, forumuri s.a.m.d. Sunt destul de raspandite si totodata amuzante. In conversatiile pe internet eu le folosesc destul de des.
A aparut de curand aplicatia de emoticoane Emoji pentru iPhone iar odata cu ea aceste smiley-uri s-au raspandit destul de repede pe internet, in special pe Facebook. Eu personal nu am un Iphone, pur si simplu nu imi place. Prefer smartphone-urile Android(sunt fan!) cat mai mari cu un display imens.
Majoritatea utilizatorilor retelei de socializare Facebook probabil cunosc deja emoticoanele Emoji pentru telefon care sunt tot mai des folosite de membrii site-ului.


Cu o cautare pe internet au reusesc sa aflu mai multe despre aceste emoticoane amuzante si am gasit si un site cu ajutorul caruia ele pot fi folosite de pe calculator.
 Aceste emoticoane pot fi folosite si de pe calculator sau laptop acum cu ajutorul site-ului iemoji!
Nici macar nu trebuie sa descarcati vre-un program!


PC Emoji emoticoane
Este mai mult un generator de text in care puteti adauga si emoticoane Emoji.
Intrati, selectati emoticoanele dorite dupa care va ramane doar sa le copiati si sa le lipiti in comentarii sau postari!
Il puteti adauga la favorite pentru a le avea la un click distanta!


Incerca si tu Emoji de pe pc, emoticoanele noi pentru Facebook iemoji!

Multa bafta!

Niciun comentariu:

Spune-ti parerea:

invata-online.blogspot.com Web analytics